Related Posts with Thumbnails
".....Menurut resam pahlawan-pahlawan MELAYU, ARAK , JUDI , ZINA , dan segala benda yang telah diharamkan oleh AGAMA ISLAM untuk KAMU tentera FISABILILLAH adalah HARAM.......Wallah hi.., Wabillah Hi....,Watallah Hi......itu lah janji KAMU kepada Allah S.W.T bersaksikan Al-Quran 30 Juzuk Diatas kepala KAMU.......Diapit Oleh 2 Bilah Pedang........Seandainya KAMU melanggar segala janji-janji KAMU.....adakah KAMU rela kedua-dua Bilah senjata ini memakan diri KAMU sendiri.....???..."

Followers




Kerajaan Perpaduan: Najib mengigau dan gila talak!

Tuesday, November 3, 2009


Ketua Penerangan PAS, Ustaz Idris Ahmad dalam kenyataannya berkata,"Najib masih mengigau untuk berbaik dengan Pas, walaupun Presiden Pas sudah tutup buku untuk berunding mengenai Kerajaan Perpaduan dengan Umno dan BN.

"Kelakuan Datuk Seri Najib tidak ubah seperti orang gila talak, walaupun jandanya tidak mahu berbaik dengan bekas suaminya,"jelasnya.

Ustaz Idris menambah, PAS akan terus memacu ke depan bersama dengan Pakatan Rakyat.

"PAS ingin menasihatkan Datuk Seri Najib selesailah masalah rasuah dan moral dalam umno dahulu dan parti komponen bn yang semakin kelam kabut,"katanya. (baca lagi)



Pada OTAI ini adalah satu PENGHINAAN buat Perdana Menteri Malaysia iaitu Dato' Seri Najib. Seharusnya laporan yang berbentuk penghinaan sebegini tidak patut dan tidak seharusnya dikeluarkan oleh Pihak HARAMKAHDAILY.NET.......... kalau tak suka nak berbaik it's ok...tak rugi pun di pihak Kerajaan Malaysia.......SIKIT HAIRAN pun tak ada la...tapi apabila dihina sebegini rupa.........Otak ini mula hilang pertimbangan untuk menilai dimana pandangan hormatkan seorang insan yang bergelar USTAZ...........apa ustaz tu hanya satu gelaran kepada orang yang tidak pernah meninggalkan memakai Kepiah dikepala sahaja ke.....atau yang layak sahaja dipanggil ustaz...............to HARAMKAHDAILY.NET......jangan cari masalah dengan kami....kami juga tidak suka insan yang bermasalah ni.......................


Posted by Brother_nam at 7:21 PM  
0 comments

Post a Comment