Related Posts with Thumbnails
".....Menurut resam pahlawan-pahlawan MELAYU, ARAK , JUDI , ZINA , dan segala benda yang telah diharamkan oleh AGAMA ISLAM untuk KAMU tentera FISABILILLAH adalah HARAM.......Wallah hi.., Wabillah Hi....,Watallah Hi......itu lah janji KAMU kepada Allah S.W.T bersaksikan Al-Quran 30 Juzuk Diatas kepala KAMU.......Diapit Oleh 2 Bilah Pedang........Seandainya KAMU melanggar segala janji-janji KAMU.....adakah KAMU rela kedua-dua Bilah senjata ini memakan diri KAMU sendiri.....???..."

Followers




LIHAT MENANTU NIK AZIZ PUNYA KERJA

Thursday, November 12, 2009

Saya telah menulis lama dahulu di blog ini bahawa saya menipu diri saya jika saya mengatakan saya gembira di Kelantan. Masalah saya d bermula dari hari pertama saya menjejakkan kaki di Perbadanan Menteri Besar Kelantan lagi.

Perkara pertama yang dimaklumkan kepada saya oleh pengurusan PMBK pada pagi pertama saya di situ ialah usaha-usaha sedang dijalankan supaya saya mendapat ruang kerja di luar bangunan PMBK supaya saya tidak diganggu oleh menantu Tuan Guru.

Pada bulan March 2008, selepas pilihanraya umum, COO PMBK meminta saya mengosongkan pejabat saya di PMBK untuk memberi ruang bilik pejabat itu kepada seorang pegawai baru.

Setahun kemudian, saya tidak lagi dijemput menyertai mesyuarat pengurusan PMBK.

Pada 14 Oktober 2009, saya telah diusir daripada bangunan PMBK oleh 2 pegawai PMBK yang bertindak diatas arahan CEO, ketika saya menghadiri sessi dialog di situ. ---->seterusnya<---


Pendedahan demi pendedehan dimuat oleh suara-suara rakyat Malaysia.Antaranya kickdafella ni. Bongkar segala apa yang terjadi jangan takut , rakyat Malaysia ingin melihat kebenaran yang sebenar apakah yang berlaku disebalik PAS , NIK Aziz , Pakatan Rakyat , dan segala sekutu pembangkang yang lain. OTAI tengok http://politikhitam.blogspot.com dengan berani telah mendedahkan pembohongan Lim Guan Ng.......Kickdafella bila lagi.

Posted by Brother_nam at 9:51 AM  
0 comments

Post a Comment