Related Posts with Thumbnails
".....Menurut resam pahlawan-pahlawan MELAYU, ARAK , JUDI , ZINA , dan segala benda yang telah diharamkan oleh AGAMA ISLAM untuk KAMU tentera FISABILILLAH adalah HARAM.......Wallah hi.., Wabillah Hi....,Watallah Hi......itu lah janji KAMU kepada Allah S.W.T bersaksikan Al-Quran 30 Juzuk Diatas kepala KAMU.......Diapit Oleh 2 Bilah Pedang........Seandainya KAMU melanggar segala janji-janji KAMU.....adakah KAMU rela kedua-dua Bilah senjata ini memakan diri KAMU sendiri.....???..."

Followers

Kerjasama Pakatan Pembangkang Dilumpuhkan Oleh Masalah Dalaman

Saturday, October 31, 2009

Bagi kebanyakan pemimpin dan pemerhati politik, krisis dalaman yang sedang melanda Parti Keadilan Rakyat (PKR) dan PAS di Selangor sejak kebelakangan ini bukan sesuatu yang memeranjatkan.Malah ada di antara mereka percaya masalah ini akhirnya akan melumpuhkan kerjasama tidak rasmi di antara parti-parti pembangkang itu."Inilah yang akan berlaku apabila beberapa parti bergabung secara tidak rasmi untuk mentadbir kerajaan. Mereka bekerjasama dengan parti yang berlainan ideologi untuk mentadbir rakyat, tapi pada masa yang sama nak kena jaga wakil rakyat dan pemimpin masing-masing," kata pemerhati politik Prof Madya Shaharuddin Badaruddin.Pensyarah di Fakulti Sains Pentadbiran dan Pengajian Polisi Universiti Teknologi Mara itu membayangkan tindakan Anggota Dewan Undangan Negeri Pelabuhan Klang Badrul Hisham Abdullah keluar dari PKR sebagai bukti kegagalan PKR menjaga wakil rakyatnya.......-baca seterusnya-\


Wakaka....OTAI memang suka melihat fenomena ni.........Kehancuran yang disebabkan tidak bersatunya KAUM @ UMAT PENGHANCUR ni.......nak pulak kalau tengok KEPALA dia ANWAR IBRAHIM tu JATUH tesungkur ke BUMI...........OTAI pernak buat satu kajian di Luar Negara berkenaan dengan tahap sokongan Belia kita yang menuntu ilmu di Luar Negara...rata-rata keputusan yang OTAI dapat adalah amat mengecewakan hati OTAI........sebab 89% daripada mereka adalah menyokong kempimpinan ANWAR Al-JUBURI ni......entah dimana silapnya.............nak kata Al-JUBURI kasi DUIT kat diorang ni....tak jugak........OTAI perdenpadat bahawa Al-Juburi dah makan pemikiran anak muda kita diluar sana dengan pelbagai suapan TIPU-HELAH dia.........almaklumlah diorang ni tak tahu apa pun pasal POLITIK di Malaysia ni.......balik-balik jer terus ikut PEMBANGKANG...........

Posted by Brother_nam at 1:58 PM 0 comments  

Kertas Kerja Kajian Semula Dasar Bahan Api Negara Hampir Siap, Kata Najib


KUALA LUMPUR, 31 Okt (Bernama) -- Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak, berkata kertas kerja kajian semula dasar bahan api negara kini hampir siap."Kita dalam proses mengkaji semula 'fuel mix' negara kita. Ia tidak akan berubah dalam jangka masa pendek tetapi dalam jangka masa sederhana dan panjang," kata beliau.Katanya, negara perlu mengurangkan penggantungan kepada gas asli dan arang batu, dan melihat kepada sumber lain seperti hidroelektrik dan tenaga boleh diperbaharui."Gas asli merupakan satu punca tenaga yang tinggi nilainya. Tidak seharusnya digunakan untuk penjanaan elektrik semasa," kata Perdana Menteri kepada pemberita selepas melancarkan perayaan ulangtahun ke-60 Lembaga Letrik Negara (LLN)/Tenaga Nasional Bhd (TNB). Seterusnya
Bagus la tu........lagi cepat lagi bagus.....kita tengok la lepas ni apa kata si PEMBANGKANG yang LAHANAT tu.....OTAI tunggu jer diorang nie nak BERSUARA..........bersuara la kalau berani.......memang OTAI sembur TAK ADA BELAS KASIAN LANGSUNG.....nak PANGKAH..OTAI....PANGKAH la SEKARANG...sebelum ada telinga yang MENANAH OTAI KERJAKAN.......

Posted by Brother_nam at 1:50 PM 0 comments  

Resolusi 7/2009 : Anwar Pengkhianat

Ramai sahabat BPN telah mendesak agar dibuat resolusi mengutuk Anwar Ibrahim sebagai pengkhianat Alif Ba Ta. Namun kerana kesibukan dan faktor tertentu maka saya tidak berjaya membuat resolusi tersebut dengan kadar segera seperti yang dipinta oleh sahabat setia Blogger Pembela Negara ( BPN )Akhirnya malam ini saya telah diberikan sedikit masa oleh Allah untuk menyiapkan resolusi yang dihajatkan oleh kita semua. Maka dengan ini marilah kita membuat kecaman dan juga menzahirkan pendirian mengutuk seorang manusia bernama Anwar Ibrahim yang pernah menjadi orang kedua terpenting di negara kita sejak menyertai UMNO dan Kabinet sebelum dipecat dan dijatuhkan hukuman penjara 6 tahun pada 1998 kerana meliwat.

Oleh itu Resolusi kita ialah :

1. BPN bersepakat mengutuk Ketua Pembangkang Pakatan Rakyat Datuk Seri Anwar Ibrahim sebagai pengkhianat agama.

2. BPN sedar segala kecaman yang melampau batas terhadap institusi Raja dan agama Islam sejak kebelakangan ini adalah berpunca dari tindakan beliau yang membuka pintu kepada penghinaan tersebut samada nyata atau rahsia.

3. BPN mendesak agar si pengkhianat ini yang terus mengajak ke arah ketidakstabilan dan mengancam keselamatan awam agar ditahan dengan segera atau diusir dari Malaysia jika kita tidak ingin melihat negara kita akan terjerumus ke kancah peperangan saudara atau berlainan etnik agama dan fahaman politik mereka.

4. BPN juga meminta kerajaan turut mengusir sesiapa sahaja yang berkeras ingin menyentuh perkara sensitif seperti Raja dan Agama Islam agar turut diusir keluar dari negara kita tidak kira dari apa jua bangsa atau agama mereka.

5. BPN akan terus berkempen agar rakyat menolak si pengkhianat ini dan juga sesiapa sahaja yang menyokong idealisme perjuangan songsang beliau dari terus diberikan ruang di tanah Malaysia.

6. BPN menyeru rakyat Malaysia membantu usaha menolak tokoh pengkhianat moden ini yang terang terangan telah banyak melanggar undang-undang negara kita dan sibuk mencari idea untuk menjatuhkan pemimpin negara walaupun telah menyebabkan urusan kebajikan rakyat sudah tidak lagi terbela di negeri yang mereka telah diberi kuasa.

Posted by Brother_nam at 12:37 PM 0 comments  

Friday, October 30, 2009

Aku tengok bukan main lagi puak2 ni sembahyang beria-ia.....SIAP DENGAN KIBLAT YANG SALAH.........pergghh....Sejadah pun pakai Banner jer ke........setahu aku kat belakang diorang ni ada kedai mamak...kan.....atas kedai mamak ni ada opis DAP......bagus la tu...lepas solat sunat HAJAT tu.....terus jer naik ROKET menuju ke SYURGA.........aku nak jer contact NIK AZIZ bagi tahu kat dia yang anak2 buah dia tak sabar2 nak ke SYURGA.....tapi Nik Aziz pulak masa tu sibuk dengan Muktamar PAS...........hermm.....so it's ok la....mungkin NIK AZIZ dah tahu hal nie...........

Yang ni pulak MAKMUM.......yang berada didalam SAF ke-2.......kena duduk belakang la sebab BELUM POTONG...........kalau dah POTONG baru duduk depan..............yang pakai seluar PENDEK tu......Baru nak belajar SOLAT..........tengok tu semangat punya pasal...siap pakai baju hijau lagi tu.........Nik Aziz mesti suke ni.........

Pergghh....kan seronok kalau kena tembak dengan GAS PEMEDIH MATA masa tu.......kalau nak masuk SYURGA......diorang mesti tak tinggalkan SEMBAHYANG......try tembak la lain kali....tengok " Taat Setia " tak diorang nie.....kot2 ada lagi ker.........kalau lepas tembak GAS PEMEDIH MATA........diorang tak tinggalkan SAF tu.....COMFIRM ke SYURGA..........NIK AZIZ LAGI SUKA..........








Posted by Brother_nam at 5:41 PM 0 comments  

Assalammualaikum semua blogger.....

yeah.......salam perkenalan untuk semua blogger malaysia.......OTAI baru jer balik dari luar Negara ni...bercuti dengan family.......OTAI perhatikan keadaan politik ni makin teruk so terpaksa la OTAI campur tangan........OTAI tengok lagi semua ahli Pembangkang Semakin giler babi.....BABI punya giler pun tak macam ni........ok...teruskan bersama OTAI......kalau ada BERITA dan CERITA YANG BAIK2 tu ....jangan segan silu send kat OTAI punya email....ok....meh kita berperang sehingga ke peluru yang terakhir......" TAKES A SNIPERS TO KILL A SNIPERS....."

Posted by Brother_nam at 4:03 PM 0 comments